قوانین و مقررات

  1.  کسب و کار سایت به صورت B2B است و فروش فقط به داروخانه‌ها، مراکز درمانی، مراکز بهداشت، کلینیک‌ها، دندانپزشکان گرامی، دانشکده‌های دندانپزشکی و موارد مرتبط انجام می‌شود.
  2. نیاز است که دندان پزشکان گرامی تصویر مدارک قانونی مانند سرنسخه، کارت‌های ملی و نظام پزشکی خود را پیش از دریافت کالای خریداری شده، در اختیار شرکت دیبا درمان کاویان قرار دهند.
  3. همچنین نیاز است که توزیع کنندگان گرامی کد IMED و مشخصات حقیقی / حقوقی خود را پیش از دریافت کالای خریداری شده در اختیار شرکت دیبا درمان کاویان قرار دهند.
  4. مشتریان عزیز شما می‌توانید مدارک درخواستی خود را از طریق واتس اپ شرکت و یا آپلود بر روی وبسایت در هنگام خرید در اختیار ما بگذارید.
  5. بنابر قوانین استاندارد، کالای دندانپزشکی فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  6. هزینه ارسال و بیمه (در صورت تمایل خریدار به بیمه شدن کالا) به عهده خریدار می‌باشد.
  7. تعویض فقط در صورتی که کالا باز نشده و از بسته بندی پلمب خارج نشده باشد و در مدت حداکثر 7 روز انجام خواهد شد.
  8. در صورت تایید نشدن ایراد توسط کارشناسان پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  9. اگر له شدگی و شکستگی کالا، بدون باز کردن بسته بندی آن مشخص باشد، از تحویل گرفتن بسته خودداری نمائید.
  10. هنگام عودت کالا، برگه‌های رسید خرید و فرم برگشت کالا نیز، همراه کالا ارسال شود.
  11. برای جلوگیری از آسیب دیدن کالا هنگام ارسال کالای عودتی، حتما کالا را به طور مناسب بسته بندی نمایید.
  12. تمامی کالا ها باید به دور از رطوبت و تابش مستقیم آفتاب نگهداری شده باشند. (در صورت نیاز از یخ خشک، ضربه گیر و … استفاده گردد.)
  13. دمای نگهداری کالاها، 10 تا 25 درجه سانتیگراد می‌باشد. لطفا عودت کالا با توجه به شرایط نگهداری انجام شود.
  14. دندان پزشک محترم و همکار عزیز، برای شما یک نسخه فاکتور رسمی به همراه کالا ارسال شده است. لطفا پس از دریافت کالا فاکتورها را مهر و امضا کرده و از طریق واتس اپ به صورت فایل pdf و یا عکس با کیفیت بالا به صورت موقت ارسال کنید و در اسرع وقت از طریق پست برای ما بفرستید.
  15. نیاز است که دندانپزشکان گرامی تصویر مدارک قانونی مانند سرنسخه، کارت‌های ملی و نظام پزشکی خود را پیش از دریافت کالای خریداری شده در اختیار شرکت دیبا درمان کاویان قرار دهد.
  16. همچنین نیاز است که توزیع کنندگان گرامی کد IMED و مشخصات حقیقی / حقوقی خود را پیش از دریافت کالای خریداری شده در اختیار شرکت دیبا درمان کاویان قرار دهند.